20110714

dowwwwwn

Kalo Icha bilang :

Dear boys, just wanna ask you a question. Why did you forget your lady is a girl too. Even your mum, she is a lady. Why did you forget to tell her how much you love her? Girl will be girl. They are jealous. They are emotionally unstable. They tears easily. They are sensitive. They love too much, they hate even more. They are girl. Why did you yell at her instead of smile to her and say that everything is gonna be okay. Don't blame on her jealousy, it come naturally. Don't look away too much. Remember her in a minute, text her nicely just in 5 minutes, and you'll be free fooling around with 'the dudes' in 5 hours. Why did you forget she is the one you can depends on when nothing's right? Why did you forget she listened to you when everyone seems against you? How could you forget? A girl is a girl. A hug will cover any pain away.

100% menjelaskan apa yang saya rasakan selama ini. Yeah saya emang bukan orang pandai merangkai kata-kata itulah yang sering menimbulkan kesalahpahaman, itu juga yang menjadi alasan saya jarang mungkin bisa dibilang rare kali ya ngeupdate blog ini. So many stories in my head but why I have no words to say it out. Saya suka bertanya, kenapa sih saya ga bisa kaya mereka yang pandai bersyukur, kenapa sih saya gabisa kaya mereka yang pandai berargumentasi, kenapa saya harus jadi orang yang penakut, pemalu, dan pandai berbuat kesalahan? Mungkin kata kata yang cocok buat saya itu i was born without any talent. Saya belum bisa membanggakan ayah sama ibu. Kenapa? Oke. Cukup. Saya tau saat ini saya lagi sangat down. Dan kata kata yang saya ungkapkan banyak yang ga nyambung.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Archives